För 52:a gången

Vissa saker är ständigt återkommande, som födelsedagar till exempel. I dag återkom födelsedagen för 52:a gången för min del. Jag har med andra ord vanan inne vid det här laget!

Jag brukar försöka ge mig själv en ledig dag i födelsedagspresent om den infaller på en vardag. Det fungerar ibland, ibland inte. Men denna dag blev en dag i ledighetens tecken. En god lunch på en lite finare restaurang med sambon och ett besök hos en konditor har hunnits med. Resultatet av konditorbesöket ser ni på bilderna här nedanför. Den senare delen av eftermiddagen har släkten lagt beslag på. Så, med facit i hand, så är jag trött men väldigt nöjd med den här dagen!

Kommentera

Bloggen bor hos WordPress.com.

Upp ↑

