Ledigheten hägrar!

Nu packar jag ihop jobbprylarna för ett tag. Fem dagars härlig ledighet står för dörren. Som jag sett fram emot detta! Jag tror faktiskt jag mest ska göra ingenting vilket så klart inte kommer att inträffa.

Julen ska ju firas i två omgångar, jag ska umgås med släkt och vänner och säkert hittar jag på lite annat också. Men på det stora hela ska jag ta det väldigt lugnt. Och det känns verkligen både skönt och välbehövligt!

2 kommentarer Lägg till

  1. surridurr skriver:

    Härligt. Hoppas det blir en del av att bara vara också.

    Liked by 1 person

    1. Anneri skriver:

      Jag ska göra mitt bästa men är ofta inte så jättebra på just det. Helt klart ett förbättringsområde 🙂

      Gilla

Kommentera

