2 kommentarer Lägg till

  1. ibod11 skriver:

    Jag blir lite vemodig och tänker tillbaka några år till när jag bodde på den jämtländska landsbygden. Där var det vanligt med gamla övergivna lador. De var en del av landskapet, ofta med Storsjön eller fjällen i bakgrunden. Jag saknar det. Där jag bor nu har jag inte sett några gamla lador men de kanske finns gömda någonstans där jag inte har varit…

    Liked by 1 person

    1. Anneri skriver:

      Här i trakterna (NordUppland) finns det en del kvar faktiskt. Men fjäll och sjöar har vi inte så många av 🙂 Även om just den här ligger i närheten av Upplands största insjö Tämnaren.

      Gilla

Kommentera

