Med raska steg

I kväll blev det en riktig långpromenad, hade inte riktigt skött mig under dagen och behövde desperat komma ifatt med stegen. Mina lagkamrater i stegtävlingen har visat sig vara riktigt hurtiga vilket får det dåliga samvetet att vakna till liv. Sen blev promenaden en aning längre än tänkt för, trots kylan, så var det riktigt skönt. Solen strålade vackert även om den inte värmde särskilt mycket.

Det blev, för ovanlighetens skull, inte många pauser för fotografering. Jag hittade helt enkelt inte något som kändes intressant nog. Men en lada fick jag med mig hem i alla fall (på bild, inte i fysisk form – DET skulle ha varit en prestation). Just den här ladan har varit med förut men då utan skirt grönskande buskar runt om.

Jag skyller min bristande fantasi och kreativitet på jobbet. I dag har det varit en riktigt intensiv dag där huvudknoppen fått jobba på högvarv. Det arma huvudet behövde nog helt enkelt bara vila och vara under promenaden, att leta efter roliga motiv att fota var liksom överkurs 😉