Trött torsdag

Åt skogen med stegtävlingen, jag är helt enkelt för trött idag för att ge mig ut för en promenad. Så får det väl vara en del dagar, särskilt så här i slutet på veckan. Nu är det bara en dag kvar innan jag har en veckas semester. En veckas välbehövlig semester ska tilläggas.

Tröttheten beror så klart inte enbart på jobbet. Jag sov ju dåligt under en period, det har rättat till sig igen och de senaste två nätterna har jag sovit gott (fullmånen till trots). Men det finns väl en del att ta igen innan jag är ”ikapp” sömnmässigt igen. Det ska hur som helst bli skönt med lite ledighet och ny ”input”. Tanken är att vi ska ta en tur ner till Öland och skrota runt lite. Utöver planen att ta oss till Öland så har vi faktiskt inga bestämda planer alls. En ganska skön känsla att ha en hel vecka helt oplanerad och fri för nya upptåg.

Men nu tror jag det är hög tid för tröttisar som mig att krypa till kojs och lyssna en stund på min ljudbok. Det är en ganska skön känsla att komma i säng i tid och kunna njuta av lite fler kapitel än vanligt av boken.