Det var en riktigt lat dag…

Idag var en riktigt lat dag till dess sonen släpade ut mig på en motionsrunda. Latmasken fick sig en rejäl genomkörare men kul att känna att jag kunde hålla jämna steg med den hyfsat vältränade unge mannen. Lite stolt blev jag allt över det 😉

I övrigt har jag inte gjort många knop en dag som denna. Lite kontraster mot igår, men säkerligen precis som det ska vara. En bra mix är sannolikt det allra bästa. Med ljudboken i öronen har jag slöat i skuggan i en solstol med lagom många avbrott för lite mat och fika. Precis som en varm sommardag ska vara med andra ord!

Smörblomma med snäcka
En sandig (?) snäcka i smörblomman

 

8 thoughts on “Det var en riktigt lat dag…

Add yours

  1. Så snällt av dig att följa med sonen ut och motionera. Jag undrar vem som peppade vem egentligen 😉
    Jag har aldrig tyckt om flugor förut men när jag ser dem så här så måste jag medge att de är värda att titta lite extra på. Det är kul att fota blommor som har gäster 🙂

    Liked by 1 person

    1. Ja du, för honom var det bara uppvärmning, för mig – ett riktigt motionspass 🙂
      ja de är fina på foton, men vill helst slippa dem i ”verkligheten”.

      Gilla

Kommentera

Bloggen bor hos WordPress.com.

Upp ↑

