Före och efter – Vacker som en dag

En av alla mina petunior (det blev några stycken efter mitt vårliga odlingsförsök) före och efter den slagit ut. Ärligt talat har jag helt tappat kollen på vad de respektive petuniorna heter, jag nöjer mig helt enkelt med att konstatera att de är just petunior.

7 kommentarer Lägg till

  1. ibod11 skriver:

    Vilken skönhet! Från liten skrynklig knopp till en fantastisk blomma.

    Liked by 1 person

  2. heanku skriver:

    en fantastisk ballerina! du kan verkligen vara nöjd med dina odlingar.

    Liked by 1 person

    1. Anneri skriver:

      Tack! Jag är nöjd med dem men tror inte jag gör om det – som skrivet, huset fullt med krukor var inte så kul 😉

      Gilla

  3. Anki skriver:

    Så fin den blev – får mig att tänka på en balettkjol! Bra jobbat!

    Liked by 1 person

    1. Anneri skriver:

      Tack! Ja eller en sån squaredancekjol kanske? Många lager hur som helst!

      Liked by 1 person

  4. Kristallina skriver:

    Verkligen vacker som en dag. Aldrig sett en sådan förut. Man kan bli lite avis 😉

    Liked by 1 person

    1. Anneri skriver:

      Inte jag heller faktiskt. Men om det är något att vara avis över vet jag inte 😉 Kanske jag tar kål på den inom kort – DET är jag nämligen bra på!

      Liked by 1 person

Kommentera

