Bläddrade bland gamla inlägg…

Roade mig med att bläddra lite bland gamla inlägg här på bloggen. Hittade ett från min odlingsdebut när jag stolt påbörjade min odling av petunior. De flesta artade sig faktiskt bra till min stora förvåning.

Men jag såg också att Kristallina var nyfiken på en specifik petunia, den spräckliga som ni ser här ovan – och här nedanför. Och jo då Kristallina, jag lyckades hyfsat med den och här ser du några foton på den och en av de dubbla petuniorna (som jag själv gillar skarpt så den åkte med av bara farten).

Här hittar ni några andra foton på petuniorna;

Och ungefär där inser jag att jag inte ägnat särskilt mycket tid åt att fota mina petunior 😉 Men det skulle sannolikt bli lite trist i längden så det kanske är lika gott!

10 thoughts on “Bläddrade bland gamla inlägg…

Add yours

  1. De dubbla petuniorna är otroligt vackra. Du får gärna lägga ut massor av foton på dina petunior och vi kan berömma dig massor för dina gröna fingrar 🙂 Det är klart att du är stolt och det måste du få visa. Fram för fler petuniafoton (OBS! jag menar det, det är ingen ironi om du tror det 😀 ).

    Liked by 1 person

Kommentera

Bloggen bor hos WordPress.com.

Upp ↑

